יום הולדת

שימו לב עכשיו איפה אפשר לחגוג יום הולדת בזול ויפה! יש מבצעים חמים למי שרוצה למצוא מועדון במרכז הארץ בו יש מרפסת או גג פתוח עם בריכת ז'קוזי שלידו ממוקמים מנגלים להכנת בשרים על האש. היום קיימת אפשרות נהדרת לקבל מחיר זול להשכרת מקומות לימי הולדת במרכז הארץ. וילות לופטים משודרגים למסיבות הפתעה לילדים ולמבוגרים הכוללים הזמת הפעלות ואטרקציות למבחר לכל גיל וטעם. כאן אני מציגה מקומות מומלצים לחגיגות של קבוצות מ-5 איש ומעלה. כדאי לצפות בסרטוני וידאו למטה בהם אפשר לדעת איך נראה המקום מבפנים, מה יש להציע כדי שתוכלו לתכנן ולארגן מסיבה היטב. צרו קשר כדי לשריין כבר לסופ"ש הזה את כל הבית: 0544696901

 

לחגוג יום הולדת לילדים

למה לחגוג יום הולדת

האם יש צורך לחגוג יום הולדת? למה כדאי לעשות חגיגת יום הולדתך? איפה ואיך אפשר נכון לארגן מסיבות ימי הולדת? מתי מותר ועדיף לתכנן מסיבה? שאלות אלה לעיתים רחוקות עולות בראש של כל בן אדם שזמנו מתקרב לתאריך של יום הולדתו בכל שנה. מאד כדאי לחגוג יום הולדת כי על ידי זה אתם שמים ציון סופי והארכה על כל מה שעבר בחייכם בשנה הקודמת, לא משנה האם השנה הייתה חיובית יותר או לא, העיקר להסתכל לאחור להגיד כן זה היה וטוב שכך ולפנות את מבטכם לקדים לשנת חייכם הבאה. בתת מודע חגיגת יום הולדת מקליטה בתוככם התחלה חדשה מלאת אנרגיות חיוביות שבדרגות יותר גבוהות משנה הקודמת!

 

מקומות לחגוג ימי הולדת

יש פתגם מאד נכון לגבי למה צריך לחגוג יום הולדת והוא : "היום בו נולדת הוא היום בו החליט הקב"ה שהעולם אינו יכול להתקיים בלעדייך"  רב נחמן מברסלב.

מתי עדיף ומותר לחגוג יום הולדת

יום הולדת בהחלט אסור לחגוג  לפני המועד! זה מביא לכל מיני שיבושים בחיים ואף לבעיות בריאות. ובאמת לא כדאי לבדוק את זה. אם  שלכם יום הולדתכם נופל על תאריך לא נוח מבחינת מקום או אורכים פשוט תעבירו יום או כמה קדימה ותעשו חגיגה באותה שמחה רבה רק כמה ימים אחרי.

 

מקומות עם קריוקי לימי הולדת

 

מאד כדאי לחגוג יום הולדת 40 באווירה לא רעשנית אלא די רגוע עם חברים וקרובים, יש לזה כמה סיבות אבל אנחנו לא נדבר עליהן כאן. בערך אותו דבר קורה עם חגיגת ימי הולדת גיל 33 שזה שנה מאד לא רגוע עם שינויים רבים בחיים של בני אדם מכל הבחינות כגון בריאות, משפחה, עסקים, עבודה, יחסים, חברים וכו. 

 

 

לא כדאי להתקמצן על הכשרת מקום ליום הולדת

חשוב לחגוג מסיבת יום הולדת עם שמחה רבה ולערוך שולחן מכל הלב. אם חתן או כלת יום הולדת שמחים מעצם זה שנמצאים בין חברים נאמנים ואורחים מרוצים אז כבר השגתם מטרה. במיוחד כשהם מכבדים ונותנים מתנות אז כל השנה הבאה תהיה טובה ופורחת. אסור שבן אדם ביום הולדתו ישאר לבד, עצוב ובודד אחרת כל השנה הבאה לא תלך כמו שהיה רוצה ויצטרך להתמודד עם כל זה לבד.

 

לחגוג יום הולדת בספא לילדים

איפה או איך לחגוג יום הולדת

חוגגים יום הולדת לילדים או למבוגרים? חושבים איפה, איך, כמה ולמה?  פתרון קל וזריז -  להשכיר מקום ליום הולדת שבנוי, מאובזר ונוח לאירגון ימי הולדת עם אטרקציות לבחירה. באתר וילה תל אביב אנו מציעים מבחר מקומות למסיבות, כמו, וילות לימי הולדת, לופטים ליום הולדת, רעיונות לחגוג, אטרקציות לימי הולדת. תבקרו בגלרית תמונות וצרו קשר להזמנה.

 

לחגוג יום הולדת בתל אביב

איפה כדאי לעשות מסיבת יום הולדת

לארגן ומתי לחגוג יום הולדת כל אחד יחליט בעצמו. רק צריך להקפיד לבחור מקום טוב שיתאים מבחינת מיקומו הרחק משכנים כדי לא להפריע עם רעש. שהאורחים המוזמנים לחגיגה יוכלו להגיע גם בתחבורה ואם חלק מהם יבואו ברכביהם פרטיים.

 

לחגוג יום הולדת במרכז תל אביה

 

אז שיהיה מספיק חניה בקרבת מקום למסיבה. מבחינת מחיר להשכרת לופטים ווילות לימי הולדת עדיף להתעדכן בלוח שנה ולראות איזה עונה יש עכשיו. למה? כי כשיש לדוגמה ספירת העומר אז רוב המקומות מורידים מחירים. באותו זמן אפשר להשכיר מקום ליום הולדת במחיר מוזל מאד. 

 

יום הולדת

יום הולדת לחברה

כמה עלה לי לארגן יום הולדת לחבר שלי

חגגתי במקום הזה, כאן יש דברים שכל חברה הייתה רוצה שיהיה במסיבת הפתעה של חבר שלה. חוץ מזה שהזמנתי את כל החברים מהשכונה של אהוב שלי, הגיעו עוד קרובי משפחה מכל חלקי הארץ. השכרתי וילה לופט ל-10 אנשים פתאום חברים שלו שמעו על זה שיש לו יום הולדת ובאו מירושליים 8 איש, הגיעו מאשדוד 15 איש בשישה מכוניות. אפילו חיילים מצפון מבסיס שליד חיפה הגיעו ברכבת איזה 20 אנשים. כמובן כולם נתנו כסף כדי להוסיף לתשלום על השכרת מקום ובילינו עד הבוקר. מסיבת הפתעה הייתה כמו שצריך מה אני אגיד לכם - שווה כל רגע!

 

לחגוג מסיבת יום הולדת במועדון

רוצים לעשות מסיבת יום הולדת ולא לדאורג לשום דבר הקשור לאחרגון חגיגה? אני מציעה להשכיר מועדון לימי הולדת במרכז תל אביב קרוב למגדלי עזריאלי. זאת אומרת השכרת מקום כוללת שתיה קלה ואלכהל בלי הגבלה במחיר סביר לכל אחד.

יום הולדת 18 

מקום לחגוג מומלץ למסיבות דווקא של צעירים. תקראו למקום הזה איך שאתם רוצים, וילה או לופט מצדי שיהיה בית או דירה לימי הולדת העיקר שיש בו כל מה שאני צריכה כדי לעשות מסיבת יום הולדת מוצלחת ואף אחד לא יגיד מאחורי הגב שלי שהיה על הפנים כמו שזה קורה לאנשים שמשכירים אולם אירועים לימי הולדת. אני ממליצה בחום על וילה לופט הזה מכיוון שאפילו הבעלים היו כל הערב איתי ועזרו לי עם הייתי צריכה משהו. להגיד את האמת אני בחורה קטנונית ,אבל כל הכבוד להם. רק בגלל זה כבר מגיע להם המלצות על מקום מאורגן לכמות כה גדולה של מוזמנים וכמובן על סבלנות.

יום הולדת - טיפים חשובים

כשאתם מארגנים מסיבת יום הולדתכם כדאי לחשוב על כמה נקודות שאסור לפספס. קודם כל תהיו מדוייקים עם כמות אנשים שיוזמנו לאירוע. תקפידו לבחור אחד אחד ולשים ברשימה רק את אלה שאתם סומכים עליהם מבחינת התנהגות במסיבה לאחר שתיית אלכהל. כי לפי נסיונם המר של הרבה אנשים שעשו מסיבות ימי הולדת לא כל אחד שולט בעצמו במצב שכרון חושים מוגזם. לא מעט חגיגות מוצלחות בהתחלה נהרסו בשניות לקראת הסוף. לכן במטרה להזמין כמה שיותר חברים למסיבת יום הולדת תחשבו על איכות המוזמנים מאשר על כמות. עדיף להביא 10-15 באמת חברים במקום 30-50 אנשים לעשות רושם על כולם ובוף לסבול כל הערב  - להיות עסוקים בלהרגיע רוחות של בלגניסטים שיכורים.

 

וילה ליום הולדת זה רעיון מושלם

למי שרוצה להנות במסיבת יום ההולדת שלו ולהנות מכל הפינוקים שבדרך כלל מספקים בוילות לימי הולדת במרכז. הרי לא בצפון ולא בדרום אין מקומות כה מאובזרים ונוחים מבחינה של "הכל ליד וקרוב". סתם לדוגמה קטנה, אנשים החליטו להשכיר וילה ליום הולדת בצפון.

 

לחגוג יום הולדת היום, עכשיו- דקה 90

 

שילמו מחיר במלואו, שזה לא כל כך זול. הגיעו למקום בצהריים , נחו, עשו על האש (אם בכלל ירשו להם הבעלים של וילה), אכלו ושחו בבריכה, עוד פעם - אם קיימת. ומה אחר כך? וילות מרוחקות מהמרכז הארץ בדרך כלל. מסביב אין הרבה אטרקציות ופינוקים להזמנה מיידית. לעומת זאת השכרת וילה ליום הולדת בתל אביב למשל מתלווה עם מבחר רב של רעיונות בילוי נוספים שכמו שאומרים רק תוציא כסף. ושימו לב! מחיר של וילות להשכרה למסיבות בתל אביב אפילו יותר זול מאשר בדרום וצפון. 900 שח עד 1200 שקלים ללילה. ואף אחד לא אומר לכם לעוף ב12:00 בצהריים.

 

תשכירו את וילה לופט תל אביב למסיבה היום ואפילו עכשיו ותחגג יום הולדת במחיר הרבה יותר משתלם כל מקום אחר!

0544-6969-01

© 2012 Vilatelaviv